‘Nieuw in de regio Amersfoort, Amsterdam en Utrecht’

U bevindt zich hier: home > nieuws > persbericht ‘nieuw in de regio amersfoort, amsterdam en utrecht’

Persbericht ‘Nieuw in de regio Amersfoort, Amsterdam en Utrecht
Adfir, administratief & fiscaal dienstverleners’

Amersfoort, Amsterdam, Utrecht februari/maart 2018

Ondernemers in het MKB, DGA’s, beoefenaars van vrije beroepen en eigenaren pensioen of stamrecht B.V.’s uit de regio’s Amersfoort, Amsterdam en Utrecht kunnen voor hun boekhouding, financiële administratie, belastingaangiften en personeels- en pensioenzaken sinds kort terecht bij Adfir. Een nieuw full service administratief & fiscaal dienstverlener.

Adfir Amersfoort administratiekantoor

Willem Ravenhorst, eigenaar van Adfir, administratief en fiscaal dienstverleners – foto PhotograVics, Vicky Keulen

Besparen op administratiekosten
‘Administratie- en accountantskosten vormen voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf ieder jaar vaak een forse kostenpost’, aldus Willem Ravenhorst eigenaar van Adfir. ‘Ook de transparantie van de bestede uren laat nogal eens te wensen over. Wij zijn van mening dat dit anders kan. Met variabele en transparante tarieven die afhankelijk zijn van de grootte van de administratie en meegaan met de ontwikkeling van de onderneming. En vaste tarieven voor veel voorkomende werkzaamheden. In de online module op www.adfir.nl kunnen cliënten vooraf zelf berekenen wat hun kosten zullen worden. Zij weten zo precies wat zij kunnen verwachten en komen niet voor verrassingen te staan’.

Full service op maat
Adfir verzorgt de boekhouding, financiële administratie, fiscale zaken, personeels- en pensioenzaken voor ondernemers. Geheel, gedeeltelijk of op maat. Bij Adfir op kantoor of bij de cliënt. Van het opzetten en verwerken van de administratie, het opstellen van de jaarrekening (balans-, winst- en verliesrekening), kwartaalreportages of andere tussentijdse rapportages tot aangiften BTW, inkomsten-, vennootschaps- en loonbelasting. Maar ook wet- en regelgeving met betrekking tot belastingheffingen en eventuele bezwaarschriftprocedures. ‘Als ondernemers alleen een controle willen op de administratie die zij zelf in een boekhoudsysteem hebben ingebracht is dat ook mogelijk’, aldus Ravenhorst.

Ervaren, persoonlijk en open
Ravenhorst is een gedreven ondernemer, met een jarenlange ervaring in de administratieve dienstverlening voor het klein MKB bedrijf. ‘Bij Adfir werken we met een team betrokken en deskundige medewerkers vanuit onze kantoren in Amersfoort, Utrecht en ook Amsterdam. We zijn hierdoor goed bereikbaar en garanderen de continuïteit van onze dienstverlening. Naast onze scherpe en transparante tarieven onderscheiden we ons door de persoonlijke en open relatie die we onderhouden met onze cliënten. We hechten aan een goed en duurzaam contact en we willen van toegevoegde waarde voor hen zijn. Niet alleen met actuele kennis van administratieve processen en fiscale- en sociale wetgeving. Wij denken ook graag pro actief met hen mee en adviseren over hun fiscale positie’,

Personeelsdiensten en pensioenberekeningen Voor ondernemers met personeel in dienst verzorgt Adfir afhankelijk van de fase en ontwikkeling van de onderneming adviserende, ondersteunende of uitvoerende diensten. Van het verwerken van de salarisadministratie, het opstellen van arbeidscontracten en loonstroken tot de begeleiding bij ontslagaanvragen. Ravenhorst: ‘DGA’s of eigenaren B.V.’s die pensioen in hun eigen onderneming hebben opgebouwd kunnen bij ons ook terecht voor advies over het bevriezen, afkopen, omzetten of afstorten hiervan’.

Soepele overstapservice
Ravenhorst: ‘We merken dat veel ondernemers het moeilijk vinden om over te stappen naar een ander administratie- of accountantskantoor. Ook al zijn ze ontevreden over hun huidige contact. Toch kan het goed zijn eens verder te kijken. Tarieven te vergelijken en in gesprek te gaan met een andere partij om te kijken wat deze kan bieden en/of over te stappen. Een overstap hoeft niet lastig te zijn en kan geruisloos gaan. Adfir biedt hiervoor een soepele overstapservice. Nadat de ondernemer zelf eerst de huidige overeenkomst heeft opgezegd, zorgen wij ervoor dat het dossier op een goede en betrouwbare manier aan ons wordt overgedragen. De ondernemer hoeft hiervoor niets te doen, wij regelen het’.

Kosteloos intakegesprek
Meer informatie? Bezoek de website op www.adfir.nl, vraag een offerte aan via info@adfir.nl of maak een afspraak via 033-202 27 65 (kantoor Amersfoort), 020 244 03 25 (kantoor Amsterdam) en 030 227 06 81 (kantoor Utrecht), voor een kosteloos intakegesprek.

Op zoek naar administratiekantoor in de regio?

Neem contact met ons op via één van onderstaande telefoonnummers of stuur een mail naar info@adfir.nl

Share This